vineri, 23 ianuarie 2009

Cuvantul zilei - "sinceritatea" - ...Nothing else matters




Oare mai exista sinceritate?? Bineinteles ca este o intrebare retorica...dar tot stau si ma gandesc ca sunt din ce in ce mai putini oameni care apreciaza acest lucru.

Practic, cautand in dex :)) am dat peste "SINCERITATE = Însusirea de a fi sincer; lipsă de prefăcătorie sau de viclenie; francheţe, loialitate. Cu sinceritate = în mod sincer; din toată inima." si mi-am dat seama ca e un "fenomen" pe cale de disparitie!

De ce oamenii nu isi exprima adevarata fata ci stau ascunsi dupa o masca?! oare teama de a nu fi placut te impinge sa te comporti intr-un anumit mod...fals?!


Totul la un moment dat iese la iveala..si atunci ce faci?...o iei de la capat sau adopti acelasi drum al falsitatii?!
Doar la copii mai vezi acest lucru...ei sunt nevinovati si sinceri! oare de ce in drumul nostru spre "intelepciune" pierdem cel mai important lucru. De ce nu mai stim sa fim sinceri si sa iubim exact ca un copil?

Eu continui sa accept sinceritatea asa cum este ea. Chiar daca uneori doare, e mai bine sa stii decat sa nu stii...
Usor usor devenim niste roboti, fara sentimente si principii..ghidati numai de cariera si profit in orice forma!
Pana la urma de ce ne facem atatea griji pentru ziua de maine? trebuie sa luam viata exact asa cum este ea....si sa fim deschisi si mai ales sinceri! E mai bine sa cunosti adevarata fata a oamenilor decat ipocrizia mascata cu lucruri "frumos ambalate".

Totusi...de ce este atat greu sa fim sinceri? ce ne costa?...de ce este greu sa fim noi?!!

s-ar evita asa multe neintelegeri...nu ar mai exista prietenii pe interes si poate ....nici nu am mai suferi din dragoste!

Si pentru un final "apoteotic" va las sa reflectati la cateva versuri:

"So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know... "








2 comentarii:

  1. Foarte adevărat, e pe cale de dispariţie sinceritatea, şi poate asta va duce la declinul omenirii, o să zâmbim unu în faţa celuilalt, şi pe la spate o sa ne înjunghiem...
    Nu sunt nici eu departe, dar cu oamenii pe care ii apreciez, le arăt adevărata faţă...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu zambesc decat daca am un motiv sa fac asta..nu o fac fortat pentru nimeni. nici pentru persoanele la care tin.
    'Omenirea' de mult e pe o panta descendenta...la cate se intampla in ziua de azi, slabe sanse va putea sa isi revina!

    cred ca unul din marile mele defecte este ca sunt prea sincera cu mine si cu altii!

    RăspundețiȘtergere