luni, 26 ianuarie 2009

Ploaia e uda...



M-am trezit azi dimineata si speram sa fie soare...am aruncat o privire pe geam..ploua!
De fiecare data cand ploua imi aduc aminte de copilarie...de vacanta de vara la tara, la bunici cand eram cea mai fericita atunci cand ploua. Ma descaltam si ma indreptam spre cea mai mare baltoaca sa dansez putin...sa ma ud mai mult si sa simt picaturile reci pe fata...ce minune! As da putin timpul inapoi numai sa pot sa fiu la fel ca atunci fara sa tin cont de cine ma priveste.
Oare pot sa fac aceeasi "schema" si acum..in Bucuresti? :))..sigur as fi considerata dusa cu capu..nu ca ar conta prea mult asta...numai ca nu am gasit nicio balta mai maricica :)!
Anyway...desi mi-am luat umbrela cu mine..am preferat sa o tin in geanta..si sa ma bucur de ploaia marunta!
Pe drumul spre serviciu totul parea asa inchis..gri.. Noroc ca in fata mea era o mamica cu o fetita care topaia prin ploaie..."Mami, nu mai sari in balta ca te uzi si pana la gradinita mai avem de mers..!!" si parca tot in contra facea :).
Am stat in spatele lor, nu puteam sa ratez ocazia de ma insenina putin cu bucuria fetitei.
..intr-un final am ajuns la munca..cu imaginea fetitei in ploaie!
Onother day...onother $!...work..dupa ma astepta ploaia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu