marți, 3 februarie 2009

Amorteala!


Desi totul este atat de activ in jurul meu...am o stare de profunda liniste.
Nu ma mai nelinisteste nimic, am invatat sa iau totul asa cum e si imi este bine!
Poate am intrat intr-un ritm normal, monoton..dar totusi placut! Au disparut himerele trecutului..m-au lasat in pace! oare urmeaza ceva mai "altfel" decat pana acum?
Stau si le astept cu placere..pana atunci imi incarc bateriile iar senzatia de amorteala ma face sa fiu mai calma ca niciodata..oare cat va dura asta? :))
Pana acum cautam actiune, lucruri complicate care nu mi-au adus niciodata fericirea...acum le las sa ma gaseasca la momentul potrivit!
Nici macar un toc nu las sa imi strice placuta lene...e concediul fabulos pe care nu l-am avut pana acum..si nici macar nu l-am vrut... ce placut e sa te "loveasca" amorteala cand nu te astepti.. o fi de la vreme?
Cert este ca nu am chef de nimic...de nimeni! Poate doar de mieunatul Pichei dimineata cand ma trezesc!
Dar cum dupa fiecare perioada de gen trebuie sa vina o "mica" furtuna...o astept, sunt constienta ca trebuie sa apara!
Pana atunci...relaxxxx! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu