miercuri, 11 februarie 2009

Uncomfortable silence can be so loud


Atat zgomot, forfota, agitatie...raman impasibila!
In acelasi timp..atata tacere...de imi vine sa tip! Oare in timp voi reusi sa ma schimb sa fiu ca restul, sa accept realitatea si sa traiesc in ea? Mai bine NU!
Faptul ca sunt introvertita ma face neinteleasa iar din cauza ca nu mereu pot exprima ceea ce simt ma face ciudata... si sincer, nu dau 2 bani pe parerea altora!
Stau si ma gandesc ca poate nu e atat de rau sa fi diferit...e nevoie doar sa ai pe langa tine doar cativa oameni care sa te inteleaga iar fata de restul sa pastrezi distanta benefica.
Am momentele mele de nebunie, sa fac totul invers decat este normal (in viziunea unora) doar de dragul de a face pe dos iar faptul ca uneori cei din jurul meu "preconizeaza" ce voi face...imi da o satisfactie nebuna ca e fix invers!
M-am saturat de reguli, bun simt si diplomatie...astea erau pentru regi, regine si anii '40...traim in prezent...nu avem reguli, nu avem legi..totul este la latitudinea fiecaruia.
Imi stiu drumul, vreau sa cred ca ma cunosc...asa ca las pentru altii stereotipiile, cliseele si iluziile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu